• Waarom sponsor voor SC Bemmel kiezen?

Waarom kiest een sponsor voor SC Bemmel?

Fijn dat u overweegt om Sportclub Bemmel te sponsoren, want voor een bloeiend verenigingsleven is sponsoring van vitaal belang.

Bedrijven en instellingen die kiezen voor sponsoring of materiële ondersteuning kunnen rekenen op een passende tegenprestatie. Wij hebben hiervoor verschillende sponsorproposities uitgewerkt. Bedrijven groot of klein en zelfs voor particulieren, er is voor ieder wat wils. Maatwerk dus voor elk budget, met als doel: een win-win voor beide partijen én een optimaal resultaat!

Wat betekent sponsoring van SC Bemmel voor u?

Sponsoring van Sportclub Bemmel vergroot de naamsbekendheid van uw bedrijf, zorgt voor de uitbreiding van uw zakelijke netwerk en levert de sympathie op van onze leden. Met zo'n 1000 leden heeft Sportclub Bemmel een aantrekkelijk klantenpotentieel, maar er is nog veel meer wat wij u kunnen bieden. Wij zetten het graag voor u op een rij:

• SC Bemmel heeft bijna 75 jaar historie.
    • SC Bemmel telt zo'n 1000 leden en zo’n 65 voetballende teams.
    • Iedereen in Bemmel en de gemeente Lingewaard kent SC Bemmel.
    • SC Bemmel heeft een uitstekende reputatie. Wij willen ons niet alleen sportief onderscheiden, maar wij hechten ook aan sportiviteit, gezelligheid en respect en fatsoen.
    •  Sportclub Bemmel behoort al zes jaar op rij tot de top 200 van beste amateurclub van Nederland. Dit jaar zijn wij met stip gestegen naar plaats 119 en daarmee is Sportclub Bemmel de hoogst genoteerde club van Lingewaard en Overbetuwe.
    • SC Bemmel is sociaal maatschappelijk zeer betrokken.
    • SC Bemmel is een warme, gezellige club waar iedereen zich thuis moet voelen en waar iedereen welkom is.
    • De selectieteams van de jeugdeltallen van SC Bemmel spelen op hoofdklasse of divisie niveau. Onze jeugdopleiding geniet naam en faam in de regio.
    • Het eerste elftal van SC Bemmel speelt in de KNVB 1e klasse E van het zondagvoetbal
    • Bij SC Bemmel is ook volop aandacht voor recreatief voetbal.
    • SC Bemmel heeft dames- en meidenvoetbal en sinds kort ook dames 35+.
    • Bij SC Bemmel zijn ook mensen met een beperking van harte welkom. EInd 2014 zijn wij gestart met Heldenvoetbal, een equivalent van G-Voetbal, en inmiddels hebben wij 3 Heldenteams.
    • Ook senioren (40+ en 65+) zijn onderdeel van onze club.
    • SC Bemmel beschikt over een prachtige sportaccommodatie (Sportpark Ressen, gelegen aan de rand van Bemmel) met 2 kunstgrasvelden en 3 grasvelden en een BSO.
    • Sponsoring van SC Bemmel is niet duur. Voor nog niet de prijs van een advertentie in een huis-aan-huis blad bent u bij SC Bemmel een heel seizoen prominent in beeld, langs het speelveld, op Club TV en/of onze website)
    • Wekelijkse bezoeken honderden mensen (sporters en belangstellenden) ons sportcomplex. Op jaarbasis is dat een enorm klantenpotentieel.
    • De leden van SC Bemmel komen vooral uit de dorpskern van Bemmel en de gemeente Lingewaard. Een verzorgingsgebied met een relatief groot aantal huizenbezitters en jonge gezinnen met een bovenmodaal inkomen. De belangstelling voor sportbeoefening, cultuur, uitgaan en reizen is in onze gemeente meer dan gemiddeld.

En wat dacht u van het volgende voordelen?

SC Bemmel denkt graag met u mee. Wij bieden daar waar nodig maatwerk, maar wij willen ons vooral onderscheiden met originele tegenprestaties. Een paar voorbeelden.

• Zo kunt u als gewaardeerde sponsor gebruik maken van onze sportvelden en andere (sport) faciliteiten. Ideaal voor een personeelsuitje of een leuke relatiedag. Maar u kunt ook bij ons terecht voor een vergadering of een cursus.
    • Sportclub Bemmel biedt haar sponsoren de mogelijkheid om gebruik te maken van een aantal aantrekkelijke collectieve regelingen. U profiteert dan van een aanzienlijk inkoopvoordeel waarmee u substantiële besparingen kunt realiseren op het gebied van energie, verzekeringen en afvalverwerking. Sponsoring van SC Bemmel kan u op deze manier zelfs geld opleveren!