• Update kleding

Hallo leiders en trainers,

De trainingen zijn weer gestart en de eerste vragen over kleding komen binnen. I.v.m. het stopzetten van de competities zijn er geen reguliere ruildagen meer gepland.

Op dit moment is de kledingcommissie bezig om te kijken hoe we het ruilen van kleding en passen van kleding door nieuwe leden voor het komende seizoen kunnen vormgeven.
    Zodra we hier meer informatie over hebben, wordt deze informatie via de mail en de website bekend gemaakt.

Voor de leden die aangegeven hebben te stoppen met voetbal of al gestopt zijn geldt dat zij de tas met kleding in dienen te leveren bij de leider van het huidige team. De leider controleert of de tas/rugzak met kleding heel en compleet is.
    Wanneer er kleding kapot is of vermist wordt dient de speler het geld (zie voor prijzen regelement kleding op de website van de sportclub) hiervoor in te leveren met de tas/rugzak.
    Graag ontvangt de kledingcommissie een bevestiging per mail (kleding@sportclubbemmel.nl) van de leider dat de kleding ingeleverd is. Dit i.v.m. de uitschrijving van deze spelers door de ledenadministratie.
    Voor het inleveren van de tas met kleding door de leiders bij de kledingcommissie volgt nog een datum.

Nog even voor de zekerheid: alle tassen en kleding van de gestopte leden dienen ingeleverd te worden bij de kledingcommissie en niet bij het team gehouden te worden.

We wensen jullie voor nu veel gezondheid en trainingsplezier.

Groeten,
    De Kledingcommissie