• Supportersvereniging

Zoals u wellicht weet heeft ook Sportclub Bemmel een supporters vereniging. Deze bestaat al ruim 30 jaar en zij het met bescheiden middelen, kunnen wij toch redelijk aan de weg timmeren. Zo proberen wij aan ieder verzoek te voldoen, wat ons meestal ook wel lukt. Wij sponsoren vele activiteiten binnen de club, betalen het hapje en het drankje van de jeugd die een voorwedstrijd spelen bij een wedstrijd van het eerste elftal, hebben onlangs nog de zeskamp financieel flink ondersteund, diverse toernooien een bijdrage geleverd enz, enz...........

Echter ook wij kunnen altijd nieuwe leden gebruiken, wij streven er naar om ons ledental eens flink op te schroeven. Daarom vraag ik alle bestuursleden, leiders, jeugdleiders, commissieleden of wie dan ook, maar in ieder geval iedereen die ook maar iets met de sportclub heeft, om lid te worden van de supporters vereniging. Want tenslotte is de supporters vereniging er voor de hele vereniging, in de ruimste zin van het woord, maar de liefde kan nu eenmaal niet van één kant komen.

Dus beste sportliefhebbers aarzel nu eens niet en meld je voor slechts €12,= per jaar aan als lid van de supporters vereniging. Meer leden betekent voor ons meer kunnen.

Aanmelden kan via sponsorcommissie@sportclubbemmel.nl, (0481) 46 21 03