• Reclameborden

Exposure met uw reclamebord

SC Bemmel heeft de beschikking over een accommodatie met 3 grasvelden en 2 gloednieuwe kunstgrasvelden. De kunstgrasvelden fungeren ook als trainingsveld voor alle teams, terwijl veld 2 (gras) op doordeweekse dagen dienst doet als speelveld voor inhaal- en vriendschappelijke duels.

Hoofdveld

Het hoofdveld van SC Bemmel ligt aan de gezellige sportkantine met buitenterras. Het veld is daarmee uitermate geschikt om uw bedrijf met een reclamebord (en) onder de aandacht te brengen van de vele bezoekers van ons sportcomplex. U hebt de keuze uit meerdere opvallende posities. Bijvoorbeeld achter een van de goals of aan de twee meter hoge stellage aan de lange zijde. Verder kunt u ook opteren voor een mooie positie ter hoogte van de middenlijn, een plekkie nabij het scorebord of ergens ter hoogte van een cornervlag. In alle gevallen is uw bedrijf goed zichtbaar, ook vanaf de tribune of het riante buitenterras.

Stellage

Aan de overkant van de tribune is de lange zijde van het hoofdveld voorzien van een metershoge stellage waar iets grote (re) reclame-uitingen geplaatst kunnen worden. Deze reclameborden hebben een nog hogere attentiewaarde dan de reclameborden langs het speelveld, vandaar dat wij een kleine toeslag berekenen van 10% van het plaatsingstarief.

Tarieven bordreclame

Wanneer u niet tussen andere reclame-uitingen wenst te hangen dan is reclame langs een van onze andere velden een aanrader. Zo wordt ons tweede ultramoderne kunstgrasveld zeer intensief gebruikt tijdens wedstrijden en trainingen. Grasveld 2 met lichtinstallatie wordt gebruikt voor doordeweekse wedstrijden en de overige grasvelden zijn in de weekend volop in gebruik.

Kortom, SC Bemmel biedt een keur aan mogelijkheden als het gaat om exposure en reclame voor uw bedrijf tegen een zeer aantrekkelijk tarief. Combinatie van meerdere borden langs meerdere velden is ook mogelijk.

Hoofdveld - 2e kunstgrasveld - Veld 2

Aantal posities  Hoofdveld (veld 1)  2e kunstgrasveld + trainingsveld Veld 2

alle afmetingen zijn in mm  breedte x hoogte

1 reclamebord

afm: 12.000 x 750mm

excl. aanmaakkosten

Overige bepalingen bordreclame:

• Voor hoog geplaatste reclameborden (stellage) geldt een toeslag van 10%.
    • Prijzen zijn exclusief productie- en vervaardigingskosten.
    • Aanmaak- en productiekosten (eenmalig) zijn voor rekening van de sponsor.
    • Aanmaakosten: € 240,- (per boardingpositie eenzijdig bedrukt inclusief trespa)
    • Plaatsing en onderhoud reclameborden is voor rekening van SC Bemmel.
    • U kunt op elk gewenst moment sponsor worden. De genoemde tarieven zijn per seizoen. Bij tussentijdse instap berekenen wij de prijs naar rato van het aantal verstreken maanden per seizoen.
    • De genoemde tarieven zijn per seizoen en exclusief btw.
    • Minimale contractduur vanaf 2 seizoenen.
    • De sponsor kan er voor kiezen om het reclamebord zelf te maken en aan te leveren of via SC Bemmel.