• Overschrijving naar andere vereniging?

Als je bij een andere vereniging dan Sportclub Bemmel gaat voetballen dien je het volgende te doen.

B-categorie (2e klasse en lager)
    Je zegt je lidmaatschap bij Sportclub Bemmel schriftelijk op per uiterlijk 1 juni of 1 december en geeft tevens aan dat je naar een andere vereniging toe gaat en met ingang van wanneer je dat wilt doen.
    Je meldt je schriftelijk aan bij de andere vereniging en geeft aan met ingang van wanneer je dat wilt.
    Zodra beide verenigingen dit alles hebben verwerkt ben je automatisch lid van de nieuwe vereniging.

A-categorie (1e klasse en hoger)
    Je meldt je schriftelijk aan bij je nieuwe vereniging met behulp van je relatiecode van de KNVB
    De nieuwe vereniging dient vervolgens het overschrijvingsverzoek digitaal voor je aan te vragen
    Als Sportclub Bemmel digitaal akkoord gaat met de overschrijving ben je lid van de nieuwe vereniging

Deadline voor het overschrijvingsverzoek door de nieuwe vereniging is uiterlijk 15 juni 23.59 uur !

LET OP: overschrijving aanvragen is primair een KNVB-aangelegenheid (i.v.m. ‘speelgerechtigd’ zijn)

zie: https://www.knvb.nl/assist/assist-bestuurders/wedstrijdzaken/overschrijvingen/nationale-overschrijvingen