• Ledenadministratie

Sportclub Bemmel kent verschillende soorten leden met bijbehorende contributietarieven.

Lidmaatschap Contributie* (per half jaar)
    Spelend lid veldvoetbal senioren € 144,-
    Spelend lid veldvoetbal JO10-JO19 (E- t/m A-jeugd) € 105,-
    Spelend lid veldvoetbal JO7-JO9 (F-jeugd) € 100,-
    Spelend lid zaalvoetbal € 100,-
    Deelnemer heren 40+-voetbal € 60,-
    Deelnemer dames 35+-voetbal € 60,-
    Trainingsleden (geen wedstrijden en alleen senioren) € 60,-
    Lid van de ‘Helden’ (G-voetbal) € 47,-
    Deelnemer ‘Old Stars’ (wandelvoetbal) € 47,-
    Steunende leden (donateurs) € 37,-
    Nog niet ingedeelde pupillen (JO7-JO9) € 31,-

* éénmalige inschrijfkosten bedragen € 12,50 en de contributie wordt jaarlijks geïndexeerd

De contributie wordt in juli en januari geïncasseerd (inhaalrun is in oktober en april). Een nieuw aangemeld lid wordt automatisch meegenomen bij de eerstvolgende incassodatum.

Een ingesloten onderdeel van de contributie is het kledingplan van Sportclub Bemmel. Hiervoor ontvangen de spelende leden van de club een complete outfit (tas, trainingspak en wedstrijdtenue) die zij gedurende het seizoen kunnen gebruiken. De looptijd van het kledingplan bedraagt 4 jaar en na deze periode wordt de outfit die de spelers op dat moment hebben ook automatisch eigendom. Nieuwe spelers dienen zich ‘in te kopen’ in het kledingplan à € 15,- per gepasseerd jaar van het plan. Spelers die tussentijds vertrekken dienen hun outfit in te leveren bij de kledingcommissie en hebben gedurende de looptijd van het plan betaald voor het gebruik ervan en dit wordt dus geen eigendom !

Tussentijdse opzegging van het lidmaatschap geeft geen recht op restitutie van de contributie.

De ledenadministratie wordt gevoerd door:

Anita van Heusden
    Email: leden@sportclubbemmel.nl

Opzegging van het lidmaatschap dient schriftelijk te geschieden bij de ledenadministratie. Deze opzegging heeft verwerkingstijd nodig en dient derhalve 1 maand voor de nieuwe incassodatum te geschieden (uiterlijk op 1 juni of 1 december).

Sportclub Bemmel voldoet aan de richtlijnen van de privacywet (AVG, zie hiervoor ook op www.sportclubbemmel.nl