• Richtlijnen inloopshirts en trainingskleding

Het kledingpakket van SC Bemmel voorziet niet in trainingssets- of inloopshirts. Ook het nieuwe kledingpakket van Robey niet. Het is daarom onder bepaalde voorwaarden toegestaan om trainingskleding of inloopshirt zelf te regelen. Om misverstanden en onbegrip te voorkomen hebben we die voorwaarden nog een keer op een rijtje gezet:

1) Aanschaf van inloop- of trainingssets bij voorkeur bij onze leverancier (Voetbalshop.nl Arnhem) en van het merk Robey.

2) Aanschaf van inloop- of trainingssets altijd vooraf melden bij sponsorcommissie of bestuur SC Bemmel.

3) Trainingkleding of inloopshirts mogen alleen tijdens trainingen en/of tijdens de warming up worden gedragen. Tijdens wedstrijden van SC Bemmel (competitie, beker, vriendschappelijk en op toernooeni) mag uitsluitend in de officiele SC Bemmel kleding worden gespeeld.

3) Als er een (of meer) sponsornamen op inloop of trainingssets staan -anders dan onze eigen clubkledingsponsors- dan behoudt de sponsorcommissie (en het bestuur) zich het recht voor om deze kleding af te wijzen. Bijvoorbeeld als een sponsornaam indruist tegen de principes van onze vereniging of omdat het de belangen van onze eigen clubsponsors schaadt.

4) Aanschaf van trainingssets of inloopshirt is altijd voor eigen rekening. Het clubembleem van SC Bemmel mag alleen na goedkeuring van de sponsorcommissie (of bestuur) worden gebruikt.

5) Sponsors die op trainingssets of op inloopshirts hun sponsornaam voeren ontvangen hiervoor een factuur van 100,- euro exclusief btw per seizoen.

Deze richtlijnen voor trainingskleding en inloopshirts worden strikt gehanteerd. Wij doen dat niet om te pesten, maar om 'wildgroei' te voorkomen en om de uniformiteit van onze club (kleding) te waarborgen. Daarnaast is het onze plicht om erop toe te zien dat onze  clubkleding sponsors de exposure krijgen waar zij recht op hebben. Zij hebben immers prachtige kledingpakket mede mogelijk gemaakt. Wij vragen om ieders begrip hiervoor en vertrouwen erop dat iedereen deze richtlijnen respecteert.

Sponsorcommissie / bestuur SC Bemmel