• Dames 20+

Vraag de teammanager of wedstrijdsecretaris om een teamfoto toe te voegen in Sportlink Club
  • Begeleiding

Derksen, Christel

Polman, Esmée

Schenkels, Anouk

Schenkels, Babet

Schenkels, Kiki

Lokale staf

Er zijn 2 teamleden van wie de naam vanwege privacyredenen niet getoond wordt.

• Wedstrijdverslagen

Er zijn nog geen wedstrijdverslagen voor dit team.
  • Dames 20+ voetbal

Zaterdagmiddag langs de lijn kijken naar de voetbalwedstrijd van onze vrienden. Best leuk en zeker ook gezellig. Goeie sfeer en ook de derde helft bevalt ons goed.

Dit besprak Babet Schenkels met een paar vriendinnen van spelers van Zaterdag2. Feitelijk werd op één van die zaterdagmiddagen besloten om toch eens bij Sportclub Bemmel te informeren of een trainingsgroep voor Dames 20+ opgericht kon worden.

Na een gesprek met het bestuur van de club werd positief gereageerd en ging Babet op zoek naar teamgenoten. Al snel werd in 2020 het Dames 20+ team ook een feit.

Inmiddels is Dames 20+ niet meer weg te denken op de vrijdagavond en trainen zij van 19.15 – 20.30 uur en genieten na de training van een drankje in de kantine.

Wil je ook een keer meedoen om te kijken of het je bevalt kun je contact opnemen met Babet en afspreken om een paar keer een proeftraining mee te doen. Besluit je daarna lid te worden dien je je aan te melden bij de ledenadministratie. Contributie voor Dames 20+ bedraagt € 37,- per half jaar.

Babet Schenkels

babetschenkels@hotmail.com