• Sportclub Bemmel organiseert in samenwerking met voetbalscholing.nl een cursus Basistechniek Moves & Skills volgens de Meulensteen visie. Deze cursus is geschikt en toegankelijk voor alle (jeugd)trainers van Sportclub Bemmel!

De cursus wordt gehouden in ons clubhuis op vrijdag 4 november a.s. aanvang 19.45 uur. Deelname is geheel kosteloos!

Geef je snel op door een email te sturen naar tc@sportclubbemmel.nl .

Een goede basistechniek en een goed coördinatie vermogen is zeer belangrijk in de voortgang van de ontwikkeling van de speler(ster). Hierdoor kan een speler(ster) het verschil maken in het veld, maar ook door de juiste keuzes te maken zal een hoger rendement gehaald worden in de wedstrijd. In deze cursus wordt al snel duidelijk gemaakt welke oefenvormen toepasbaar zijn en bij welke leeftijd er progressie kan worden geboekt bij het trainen op technische vaardigheden.

Zonder basistechniek is de speler te beperkt in zijn functioneren op het veld.

Deze door de KNVB erkende voetbalcursus is een waardevolle aanvulling voor elke voetbaltrainer(ster) die hun kennis en vaardigheden willen verbreden. Docent is Johan Scholten van Voetbalscholing.com

Cursus basistechniek flyer