• Bij kampioenschap (helaas) NIET meer de platte kar!

Goedenavond sportvrienden,

Gezien de recente gebeurtenissen is onderstaand bericht een logisch vervolg daarvan.

Dit betekent concreet dat teams die het kampioenschap behaald hebben per direct (helaas) NIET meer de platte kar op kunnen voor hun verdiende zegetocht !

Bestuur Sportclub Bemmel

=================

Beste sportverenigingen,

We naderen allemaal het einde van het sportseizoen, de eerste volledige competitie die we gedraaid hebben na Corona.

Aan het einde van het seizoen zijn altijd weer de kampioenswedstrijden en (jeugd)teams die kampioen worden. Hierover willen we graag een bericht delen namens de gemeente.

Namens de gemeente willen we jullie wijzen op het verbod op het vervoeren van personen op een platte kar op de openbare weg.
    Dit gebeurt nog wel eens bij het vieren van een kampioenschap, maar is dus verboden.
    De betreffende sportverenigingen kunnen bij een onverhoopt ongeluk behoorlijk in de problemen komen omdat ze dan niet verzekerd zijn.

We begrijpen dat iedereen veel plezier beleeft aan het behalen van een kampioenschap, maar laten we het met z’n allen wel veilig en verantwoord vieren.

Veel plezier en succes met de laatste wedstrijden van dit seizoen!

Met sportieve groet.
    Sport- & Cultuurcoach Lingewaard