• 40+

Vraag de teammanager of wedstrijdsecretaris om een teamfoto toe te voegen in Sportlink Club
  • Begeleiding

Geen informatie

• Wedstrijdverslagen

Er zijn nog geen wedstrijdverslagen voor dit team.
  • 40-plus voetbal

Sinds de zomer van 2012 kent Sportclub Bemmel ook het 40-plus voetbal!

Een groep van ca. 30 enthousiaste oud-gedienden, die allen de leeftijd van 40 reeds zijn gepasseerd, spelen iedere vrijdagavond om 20.30 uur op een half veld onderling een potje voetbal. Het ‘gezellig een balletje trappen’ is belangrijker dan de uitslag van de wedstrijd!

Tijdens de "3e helft" praten we gezellig nog even na!

Af en toe spelen we ook een mini-competitie tegen veteranen van omliggende verenigingen of spelen we een toernooi in het buitenland. Deelname aan deze evenementen is uiteraard ook geheel op vrijblijvende basis.

De aanmelding voor het 40-plus voetbal gaat via de website van teamers. Wil je meedoen? Stuur dan even een bericht naar de beheerder: Erwin Wolters: e.wolters1972@outlook.com

Nieuwe deelnemers kunnen vrijblijvend 3 maal meedoen. Als je besluit mee te blijven doen, dan dien je je aan te melden via de ledenadministratie van Sportclub Bemmel als 40-plus lid. Je betaalt dan € 60,- contributie per half jaar.

Erwin Wolters